Followers

Ads-to-click

Sunday, May 17, 2009

Restoran, Kebun dan Sosial

huh.. sejak akhir2 ni aku asyik bz je.. mana tak nye, nk uruskan 3 keje dalam satu masa.. sblm ni aku ada la tanah sekangkang kera yg x berapa nk kera la.. aku buat la kebun cket2.. tanam strawberi, tanam kentang, tanam padi, tanam jagung dan bermacam2 lg.. pastu tiap2 hari lak nk kena jengok.. kot2 ada tupai ke yg makan buah yg aku tanam..
ni la kebun aku.. baru harvest td..

pastu, ada rezeki cket, aku bukak la restoran.. kecil2an je.. tp oleh kerana ramai plak yg suka masakan kat kedai aku, aku bukak la kedai besar cket.. camni je la kedai aku.. kalo sudi dtg, leh la rasa masakan aku ni.. hehe..
tgk tu.. ramai sgt org nk dtg kedai mkn.. x menang tgn la..

bila dah letih berkebun, jg restoran, teringin plak rasanya nk bersosial.. hehe.. well.. i kan muda lg.. wakaka.. boring2 tu i bersosial la ngn housemate i.. (cewah.. ber i u plak..) housemate kan ada 10 org.. pastu bila dapat duit byk2, i g shopping la.. ape lg.. hehehe..
byk lg aksesori yg i ada tp malu nk tunjuk sume2.. hehe

ini la rutin i hari2.. kalo nk join, bgtau je la.. sama ada nk harvest pokok2 i atau keje kat restoran i.. jgn malu2 na.. hehehe.. sekian..

8 comments:

LeeNaz said...

hakhakhak...
itulah keje kak ely..
sekian terima kaseyyyy..

mo0ney said...

wey..xabih2 sorority..ahaha

eLy said...

haha.. nk wat camne, businesswoman yg suka bersosial.. wakaka

june said...

menjadi betol kebun hang no... restoren pon laris.. cayalah!

eLy said...

haha.. meh aku tlg tgk2kan kebun hg ek jun..

curigelap said...

eleh... tu jer kejer... kalu kalah.. merajok.. wakaka

eLy said...

hello.. pandai2 kata kat org plak.. men cengelat..

S@i_LyAn4 said...

kak elly main la pet society pulak!!ihihi