Followers

Ads-to-click

Monday, May 03, 2010

.. pagi yg cerah ..

assalamualaikum & good morning ..

cerah pg ni kat alor setar.. tiap2 hari mandi awal pagi ngn campuran daun2 berubat.. utk panaskan badan.. ehehe.. aku dikenakan pantang mcm org lepas bersalin gak selama 40 hari.. kena pakai stokin, xleh wat keje berat2, kena byk baring & rehat, makan pun kena pantang, dok saja la katakan.. huhuh.. smpai segan dok kat umah mak mertua ni x wat ape2.. ekeke.. kalo kat umah sendiri tu xpela sbb mak kita.. tp mekaseh byk2 utk keluarga mertua aku kat sini.. huhu..

aku dpt cuti 2 mggu.. so 2 mggu akan dok kat alor setar.. hubby akan blk kulim ptg ni.. kena keje la.. xkan nk amik cuti 2 mggu kot.. mana ada doktor nk bg.. ekeke.. xpe, janji tiap2 sabtu ahad ada kat sini..

ape yg bleh buat ek.. kat umah ada mak ngn ayah mertua je.. sblm ni ada afiq, leh main2 ngn dia.. skrg dia dok umah tok dia kat Mergong.. so aku pun wat xtvt sendiri la.. huhu.. sib baik ada streamyx kat sini.. aku pun ada bwk 2 novel utk isi masa boring nnt.. ahaks.. ala.. 2 mggu tu bknnye lama pun.. pejam celik je dah 2 mggu..

ape2 pun, kita mesti HAPPY.. hehe.. bak kata hubby, "ape yg penting, kerjasama.." haha.. wonderpets betul..

4 comments:

Wan Anie said...

selamat berehat elly...

take care

eLy said...

mekaseh kak anie.. huhu

m@Ri@ said...

meh nak hantar aqil..tlg mengasuh..;)
kalau tau kat alorstar leh p umah haritu bawa aqil emlawat aunty ely..;)

eLy said...

hehe.. bleh jgk.. brp kg dah aqil tu?