Followers

Ads-to-click

Sunday, May 23, 2010

~ Malas betul hari ni ~

2 hari cuti ni, aku rasa sgt la berat badan ni.. rasa nk bermalas-malasan je kat umah.. hubby pun sama.. dia pun tamo kuar rumah.. huhu.. kami dok baring2, rehat2, tgk movie, masak ape2 yg patut, mkn kenyang2 & buat rutin yg sama.. ekeke..

cuma waktu ptg, kuar jap cuci mata.. smlm ptg g Giant beli brg2 dapur.. ptg td g gunting rambut.. rasa berat kepala plak rambut panjang nieh.. igt nk potong layer, barber tu plak kata rambut aku sesuai potong straight je, so skali skala tukar style rambut la.. hehe.. ok pe, janji pendek..

eh, Mentor dah start plak.. mari menonton.. muahahahaa...

9 comments:

PurPLe LaDy AiFA said...

eh kak ely pon potong rmbut? org pon br je balik potong rambut!hehe

kak ely kata ade mentor org trus tukar channel tv3. kuat pengaruh k ely neh!

Wizza said...

ler..bru syok nk baca da tamat hihi..
samela..arini bermalasan di rumah saje :D

cik selamah kundang said...

ler.sorang lg.i dah insaf nk potong.hehe

eLy said...

epa: haha.. akak ada instinct epa nk gunting rambut, sbb tu g gunting.. hehe.. sblm tgk mentor, tgk citer ape? saje je pengaruh org lain..

klong: hehe.. x sempat nk reka cerita, tiba2 Mentor dah start.. otometik stop..

muni: rambut u panjang ke mun? ekeke..

june said...

aku pon baru kerat last week. kerat sendiri tau hahaha

eLy said...

wah.. pasni aku xpyh g kedai gunting rambut la.. g umah ko je.. hehe.. buleh?

june said...

boleh, xde masalah... aku mmg potong sendiri start masuk asrama form 1.. kengkadang cun, kengkadang paham2 la. tp bile nak ratakan, dulu aku mintak tlg mak aku, skrg laki aku le. klu ko nak aku potong, soh nizam yg ratakan ye.. kakakakakaaa

eLy said...

okok.. nnt ko potong layer la.. kalo x rata pun, ckp je layer.. hahaha

curigelap said...

dah lama potong..