Followers

Ads-to-click

Friday, October 02, 2009

:: ri@ng ri@ di h@ri ray@ :: Part 2 : p@gi ray@

tenang pagi diselitkan dgn takbir Allahuakbar.. Allahuakbar.. Allahuakbar.. adik2 & mak bersiap2 pakai baju warna warni utk ke masjid.. mcm biasa aku akan mengemas rumah & menyiapkan hidangan makanan.. kat umah tinggal aku dan 3 org adik perempuan aku.. sama2 membuat persiapan..

kedengaran bunyi enjin kereta, kami berempat bersedia utk menziarah pusara ayah.. mak & adik2 yg lain pergi selesai sembahyang Aidilfitri.. Ayah.. dirimu akan kami kenang hingga ke hujung nyawa kami..

smpai di rumah, acara salam bersalam & hulur menghulur.. huhuh.. biasa la dah anak sulung ni faham2 je la.. aku dpt la sediakan angpau utk adik2 yg masih sekolah + utk mak.. salam peluk cium dr anakanda.. hehe..

thn ni secara x sengaja, kami berlima pakai baju yg sedondon warna.. tp lain2 fesyen la.. mmg kebetulan.. selesai salam menyalam, kami pun bergambar la.. sungguh lawak masa bergambar sbb masing2 berebut-rebut.. ekeke.. keluarga ceria le katakan..

happy ever after..

skema..

ibu dan anak2 daranya.. hehe..

ntah camne leh sume biru nieh..

adik2 ku yg suka pose geds.. haha..

"eeiiii.. musutt.. tolong.. tolong.."

"jgn usik.. jgn cium2.. eeeiii... tanak.. tanak.."

haha.. sekian dulu laporan di Aidilfitri.. wakaka..

4 comments:

QueenWizza said...

bestnye byk gmba candid cmtu. kitorg boleh lupa nk amik pic 1 family huhu..

AiFA Cho-CHang said...

amboi..yg kecik2 siap ber eye shadow lagi ekk..

kak ely last beraye adik bradik. taun dpn kne raye kat alor setaq dah...

cik seLamaH KunDang said...

korang semua mereng!ahaha.

eLy said...

wizza..
huhuh.. kebetulan hari tu ada kamera.. kalo xde, x ambik gak..

aifa..
tu eye shadow kakak dia le tu dia amik.. raya kat loqstaq? erm.. ketaq nnt.. huhuh..

muni..
tiba2 muni yg mereng sbb jd cleaner.. haha..