Followers

Ads-to-click

Monday, August 17, 2009

uhuk.. uhukk..

hari ni aku x brp sihat la..
rasa cam lemah2 badan..
batuk plak cket2..
dah la seminggu dua ni susah nk tarik nafas..
mintak2 la xde apa2 yg nk berlaku..
insyaAllah.. mudah2an..
nk start keje pun malas.. huhuh..
1st day mmg la gtu.. huh..
nk kena siapkan mggu ni jgk..
klo x mesti bos top blok marah.. hehe..
semangat cket.. yg hidup mesti diteruskan.. aja aja fighting!!

*****************
Notes : Takziah buat sahabat kita ex-student Unimap iatitu Nurfazlin Binti Abu Hassan kerana telah kembali ke rahmatullah pd ptg semalam (16 Ogos 2009M bersamaan 25 Sya'ban 1430H). Marilah sama2 kita menyedekahkan surah Al-Fatihah buat arwah semoga dipermudahkan urusannya di Sana..

6 comments:

june said...

huh, cuak plak nk dtg cube... ko pakai mask x? heh heh

eLy said...

hehe.. td jual brg ko tak cuak plak.. haha.. aku nk mc tp syg aa dah ptg.. dok diam2 je la hari ni..

curigelap said...

dudok... jgn menonggeng dah aa

QueenWizza said...

bos top block kem salam

eLy said...

nk tonggeng pun x larat daa..

eLy said...

boss...... (sambil tabik kat bos.. hehe..)